Een rustige dag!

Goedemorgen,

Na een avondje relaxen in de Tom en Jerry wordt je wakker, loop je naar je werk, en realiseer je je dat er een rare sfeer op straat hangt. Iedereen staat maar een beetje te staan en rond te kijken. Maar wat me gelijk opvalt is dat er geen een scooter, motor, auto ander langsrazend voertuig op straat te vinden is! Heerlijk die rust. Als ik wat verder Thamel inloop realiseer ik me dat alles gesloten is, maar dan ook echt alles! Loop ik daar met mijn zak vuile was die ik wilde laten wassen. Gelukkig staat mijn vaste wasmachineman me op te wachten en is hij zo vriendelijk mijn was aan te nemen om te zorgen dat ik morgen weer schone kleding aankan! Nou dat is opgelost. Nu nog wat eten zien te scoren! Hmm.. ook dat gaat niet zo gemakkelijk als ik dacht! Ik loop maar naar Gaia in de hoop dat die open zijn, maar ook valt tegen. Ook bij kantoor is geen teken van leven te bekennen dus bel ik Pradip maar, hem heb ik in de Tom en Jerry ontmoet en werkt in een art gallery tegenover. Gelukkig verteld hij me dat hij me kan binnenlaten bij North Field café waar ik dan toch nog mijn egg/bacon breakfast kan krijgen. Nou mensen, dit noemen ze in Nepal een 'strike' oftewel demonstratisch van studenten omdat de overheid de prijzen voor benzene zo hoog maakt omdat ze meer geld nodig hebben. Op dit moment kost een liter benzene dan ook 1,75 euro. En nee, hier geven ze geen korting op benzine! Kortom, Kathmandu is gesloten vandaag...

Nou na dat ook weer meegemaakt te hebben ga ik zo toch maar eens kijken of kantoor open is zodat ik iets nuttigs kan doen vandaag!

Verder is alles goed met me! Het echte werk is begonnen en heb inmiddels mijn eigen werkplek op kantoor! Met een echt bureau! Heerlijk!
Gister heb ik voor het bedrijf een nieuwsletter geschreven die jullie binnenkort kunnen bewonderen en ben ik begonnen aan mijn market research over de mogelijkheden om de scandinavische markt binnen te treden. Daarnaast werk ik een beetje aan het verbeteren van de nieuwe website zodat deze ook snel online komt voor iedereen!

Na het werk ging ik voor een Nepalese haircut. Pradip wist wel een goede kapsallon maar dat zag er zo duister en ranzig uit dat ik de kapper vriendelijk bedankte en vertelde dat ik vandaag geen tijd had en bestloot naar de Spa te gaan waar ze tenslotte mijn haar knippen voor de zelfde prijs maar dan in een schone omgeving, met verwarming, een echte stoel en lounge muziek op de achtergrond. een haircut was geen probleem en de man zou de kapper wel even bellen. Na 10 minuten kwam de vriendelijke man van de ranzige kapsallon binnenlopen en keek me een beetje raar aan! Nou vooruit dan!

Het eindresultaat was na wat eigen aanpassingen met de schaar best prima, en toch wel voor herhaling vatbaar! beetje awkeward was het wel;)

Dat was het op dit moment wel weer. Namaste!

Reacties

Reacties

leonie

he boontje

ik ben wel benieuwd naar je nieuwe hair cute...
picture!!!

hahah heeel veel plezier daar

Hendrik

LOL, die kapper is zwaar faut. Leuk eh die zondagen ;-)

Marije

Jon-tje, je schrijft echt super leuk!! Gaaf om te lezen hoe het je daar vergaat! Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!