Maart, de zomer begint

Zo, dat was alweer een tijdje geleden! maar weer een heerlijke maand gehad hier in Nepal. Deze maand weer veel leuke mensen ontmoet en ook weer veel afscheid moeten nemen, maar dat hoort erbij hier in Kathmandu. De meeste reizigers blijven niet langer dan 1 of 2 weken in Kathmandu om daarna door te reizen naar een volgende besteming of terug te keren naar huis.

Verder heb ik deze maand veel gewerkt aan mijn stage. Ik ben bezig met een informatie pakket te maken voor het bedrijf, om die uiteindelijk op te sturen naar scholen, tour-operators en bergsportvereningingen in de hoop dat deze willen samenwerken en samen met ons groepsreizen naar Nepal willen organiseren. Dit kost natuurlijk best veel tijd en neemt dan ook een groot deel van mijn stage in beslag. Daarnaast zijn mijn taken om het bedrijf advies te geven mbt marketing, de website en een financieel plan maken voor het appartementen complex waar Asian Heritage op het moment mee bezig is om dit te renoveren en uiteindelijk te verhuren aan toeristen. Het goede nieuws hiervan is dat wij morgen of overmorgen gaan verhuizen naar 1 van die opgeknapte appartementen. Ben benieuwd!

Afgelopen week is een vriend van me, Bart, op bezoek geweest in Nepal. een spontane actie van hem waar hij zeker geen spijt van heeft gehad. met de mountainbike zijn we door de kathmandu valley gefiets en hebben weer erg mooie dingen gezien. vooral de kleine dorpjes zijn geweldig om te zien en de mensen die er leven zijn enorm vriendelijk hier! Hier willen ze je niet van alles aansmeren en afzetten maar je gewoon vriendelijk verwelkomen in hun dorp! Het is heerlijk om te zien hoe deze mensen gelukkig zijn met hun rustige leventje en een beetje de hele dag voor hun huisje zitten kijken wat er om hun heen gebeurt, iets wat in Nederland niet echt meer mogenlijk is tegenwoordig.

Onze vriend, Pradip (van de art-gallery) heeft de afgelopen 3 maanden volgehouden dat hij 1 april jarig was. natuurlijk voelden we al nattigheid maar hij bleef het toch wel erg goed volhouden. Nou, hij heeft zijn verjaardags feest gekregen hoor! een mooie muts en een taart in zijn gezicht deed veel goed! (zie foto)

De tijd gaat erg snel hier. Inmiddels zijn we over de helft en over minder dan 2 maanden vertrekt mijn vliegtuig alweer op weg naar Delhi, India, waar ik het gekke leven van India ga ontdekken voor 4 dagen. Iets wat veel mensen me afraden maar toch wil ik een bezoek brengen aan de Taj Mahal en New Delhi, de hoofdstad van dit enorme land. Hierna heb ik nog ruim 3 weken om bij te komen in Thailand en het paradijs te gaan ontdekken! Maar over 3 weken is het eerst tijd om Mam, Hans en mijn 3 lieftallige broertjes te ontvangen in Nepal en hun het leven hier te laten ontdekken!

Nou jullie zijn weer helemaal up-to-date en ik ga maar weer snel verder met mijn werk!

Namaste!

Reacties

Reacties

Hans

Jon,

Nog even wachten met inpakken! We komen eraan. Kunnen na het lezen van je verhalen niet wachten.

Yvonne Kolsters

Wat mooi om te lezen dat je de wereld aan het ontdekken bent! Mooie ervaringen doe je op:)

Veel succes nog met je stage en geniet van alles wat je de komende 2 maanden nog mee mag maken daar!

Liefs

hendrik

Ik blijf jaloers lol

Fleur

Oooh je gaat ook nog naar India en Thailand. Ik denk dat ik maar gewoon niet meer je verhalen moet lezen want word alleen maar jaloerser! ;)

Geniet ervan! En ik wil dan toch wel alle leuke verhalen horen als je terug bent en we drankje gaan doen in Breda!

x

Bas de Wit

Yo Jon! echt fantastisch lijkt me het daar en de foto s zijn echt prachtig! Geniet ervan want wie weet of je later nog de kans krijgt!
Groetjes Bas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!