Time flies when you're having fun!

Zo, daar sta je dan te wachten op het vliegveld om mijn moeder en Hans op te halen. Helaas voor hun vond 1 koffer het geen goed idee om mee te reizen naar Nepal en maar besloten af te reizen naar het zonnige toulouse in Frankrijk. uiteindelijk na 1,5 uur wachten kwamen ze dan uiteindelijk het vliegveld uitlopen en waren ook zij beland in een stad vol avontuur, gekheid en drukte! Helaas, zonder koffer.

Het is altijd weer geweldig om mensen deze stad te laten zien, en vooral de reacties te zien en horen die ze hebben als de door deze stad lopen. De straten van Kathmandu zijn altijd weer een verassing en nooit hetzelfde en juist dat maakt deze stad zo geweldig.

Na een dag sightseeing in Kathmandu stond een bezoek aan Dhulikhel op het programma. Onze prive chauffeur bracht ons naar mijn favorite Hotel in Nepal met geweldig uitzicht. Heerlijk zo'n hotel boven op een berg zonder andere toeristen!

De dag erna zijn we van Dhulikhel naar Namo Buddha gelopen, wat een behoorlijke tocht was maar zeker de moeite waard! Onderweg even het lokale leven geproeft bij een nepalese man in zijn huis. Geweldig om te zien hoe ze hier leven. met de hele familie in 1 klein huisje en wat grond waar ze organische groenten verbouwen. In het foto album staan de foto's van het huis, de tuin en alles wat we nog meer hebben meegemaakt.

Zondag komen mijn 3 lieftallige broertjes aan in Kathmandu net op tijd voor koninginnendag. Maandag is er een groot feest in het Summit hotel waar ze uitgebreid stilstaan bij Nederland. even lekker wat nederlandse biertjes drinken en verse haring eten!

En dan gaat mijn laatste maand in Nepal alweer in. In het begin was het soms erg zwaar, koud, donker, weinig mensen en een moeilijke stad om in te leven. Gelukkig kan ik nu zeggen dat de tijd toch enorm snel is gegaan en dat ik Nepal als mijn thuis heb kunnen maken de afgelopen maanden. Ik heb eindelijk het moment gevonden waarop ik kan zeggen, tja... ik wil blijven! het heeft even geduurt bij dit land maar ik ben uiteindelijk het land gaan accepteren zoals het is, de cultuur in me opgenomen en enorm veel geleerd! Ik kan nu met een gerust hart zeggen. Nepal behoort zeker tot een van de mooiste en bijzonderste plekjes op aarde!

to be continued...

Reacties

Reacties

Niki

Aaaahhh nou krijg ik ook zin om op bezoek te komen haha. Super, ben blij dat je het nu naar je zin hebt daar ;) Nog veel plezier de laatste weken stage en dan lekker rondreizen, xxxs

Ine, Dieter, Tom en Joost

Hartelijk gefeliciteerd en nog veel plezier voor de laatste periode !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!